Merhabalar 12 haftalık hamileyim ve en başından beri bir kere bile bulantım olmadı, karnım hala çıkmadı.Sadece en başlarda çok uykum geliyordu sürekli uyuyup kalıyordum ama şimdi o da geçti kendimi hiç hamile gibi hissetmiyorum, sadece doktor kontrollerinde ekranda görünce anlıyorum hamile olduğumu. Bu durum normal mi ? Bulantı yaşamayan var mı ?