Dilan00- Merhaba annişler 29 haftalık olduk şükür buyurun sohbete nasıl gidiyor nasıl besleniyorsunuz kilo durumları bebek kilo boy durumları alışveriş hazırlıkları hakkında bilgilerinizi paylaşmak ister misiniz ?
Sevval0308 Dilan00- canım 28+6 yiz bu gece itibariyle elhamdülillah güzel kızımla. Pazartesi günü doktor kontrolüm inan ne kadar olmuştur çok merak ediyorum. Çok şükür hareketleri güzel ama yavaş yavaş agirlasmaya başladım birde el uyusuklugum başladı maalesef :( alışverişte ufak ufak yapıyorum büyük parcalar bitti çok şükür :)
Tugba0133 Dilan00- bizde 28+2 olduk minik kızımla 🥰 çarşamba günü kontrolümüz var çoook merak ediyorum kilosunu fln 🙏🏻 ağırlaştım zorlanmaya başladım 7kg aldım ikinci gebeliğim oğlum var 3buçuk yaşında galiba biraz yoruluyorum sağ Kasık ağrım oluyor 2 gündür🤷🏼♀️ Sağlıkla kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🤲🏻
Dilan00- Sevval0308 maşallah prensese benim de nasipse kızım olucak 🥰 bizim kontrole daha çok var 😏 ben de kramplar başladı bebek arabası puset dolap işini hallettik şükür gerisini yavaş yavaş alıyorum.
Ipek_2017 30+1 olduk. Herşeyi hazır şuan çok şükür. Ama yıkamadım ütülemedim daha . Haftaya kontrole gideceğim. Ben 71 ile hamile kaldım. Şuan 79 kg yum. Bakalım son 8 haftamız kaldı. Doğumum sezeryan. İnşallah fazla kg almam. Bebeğim beslenir sadece 😍
Dilan00- Ipek_2017 kilonuzu iyi korumuşa benziyorsunuz 10 kilo aldım 😑 şeker yüklemesi yaptırdınız mı acaba ?
Emiinnee Ipek_2017 Ipek_2017 Masallah cok iyi Bende 31 haftalik olduk 70 kiloyla hamile kaldim 86 kiloyum suan cok kötü hissediyorum kendimi cok kilo aldim ama anlamiyorum asirida yemiyorum
Ipek_2017 Dilan00- aslında herşeyi yiyorum . Tam kg alınan haftalara geldik. Son 8 hafta da bebek büyüyor derler. İnşallah sadece bebek büyür 😀 Şeker yüklemesi yaptırmadım canım.
kevserky Dilan00- sitede maşallah. Bu arada Bn şeker yüklemesi yaptırmadım. Karşı değilim ama sabah kusmalarim var hala o yüzden çıkarırım o suyu diye yaptırmadı evde şeker ölctum 2 hafta boyunca
Dilan00- kevserky bende bir anda kilo almaya başladım çok almam diye tahmin ediyordum fakat daha yolumuz var ☺️
ridakegzo Tugba0133 benimde sağ kasık ağrım var cnm 27+4teyim canım.Akıntımda bıraz arttı normal sanırım bu durum🙄
Tugba0133 ridakegzo dr sordum sağ Kasım ağrımı benek biraz aşağıda onun baskısı ile olabilir magnezyum eksikliğinden de olabilir dedi şükür herşey yolunda magnezyum ilacı başladık ağrım ara ara devam ediyor inşallah düzelir ve sağlıkla vakitlice kavuşuruz meleklerimize
casper12 Dilan00- 29 um ağırlaştım sanki cok hafta varmıs gibi hayatımın geri kalanını hamile gecırecekmısım gibi hissediyorum kontrole henüz gitmedim 30 ya da 32 lerde gitmeyi düşünüyorum işten cıkma raporu alıcam ztn 32 de