kızlar hic gobegim olmadıgı ve zayıf oldugum icin karnım cok erken belirginlesti. 9. haftamdayım, kaenımın sol tarafı daha öne çıkık şeklinde belirgin, yani karnımın şişliği sol kısıma toplanmış gibi anlatabildim mi bilmiyorum. Neden böyle anlayamadımm var mı fikri olan