18 hafta 3 günlüğüz bizde de aynı sorun var 16 haftadan beri ara ara sol tarafıma oturup kalkarken dönerken yatarken sol tarafımda batma oluyor sanırım kabızlıktan ve gaz sancısından tuvalete çok çıkamıyorsanız gaz birikiyor karın şişiyor be oda batma yapıyor sanırım onu gözlemledim ben her gün değil ama arada bi oluyor sanırım normal ben sorduğumda doktoruma normal demişti 🤗