Fnztkn Arkadaslar 33 haftalik hamileyim yemek yesem su içsem bile bir yudumda bile bogazima takilip anca asagi iniyor zorlanıyorum bu normalmi?
asyagibi Fnztkn Evet bu normal bir durum. Bebeğiniz büyüdüğü için midenizi bağırsaklarınızı ve organlarınızı yukarı iter bu da size hazımsızlık hissi verir.