Em123 Konya medova hastanesinde doğum yapan var mı acaba, 35 haftalığım inşallah orada doğum yapmayı düşünüyorum ama yapanlardan yorum almak istemiştim, hastane iyimidir ilgilimidir diye. Doktorum Aysel kamer
Atiyeg Em123 ben yapmadım ama görümcem yapmıştı ve hiç memnun kalmamıştı 2 sene oldu ama inşallah değişmiştir birşeyler
Aybukkee Em123 Öncelikle sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almak nasip olur inşallah.Ben 9 ay önce Aysel Hanımda doğum yaptım gerek hastane çalışanları gerek doktorum çok ilgili ve sakinlerdi ben çok memnun kaldım .
Hfk25 Em123 1 buçuk sene önce güler hanımda doğum yaptım gebeliğin riskliydi doktorum da hemsilerde çok ilgilerdi şuan 21 haftalık hamileyim aynı doktoruma gidiyorum ve yine orda doğum yapacam
Egemenkadris Em123 2bucuk sene önce doğum yaptım aysel hoca da eli çok hafifti sezeryan oldum uyuşukluk geçer geçmez hemen ayaklandim çok şükür ilgi alakası herşeyiyle memnun kalmıştım hıc tereddüt etmeyin bence işinin ehli bir hoca
Nazalex Bende konyada doğum yapıcam. Herkes rengin hanım diyor ama devmeyenide çok. Sizin doktorunuz nasıl? Ücretle kaç civarı
Em123 Nazalex Ben doktorumu seviyorum muayenelerde güzel ilgileniyor, doğumu nasıl olur bilemiyorum artık
Umaz Merhabalar bende Aysel hocaya gidiyorum şuan 35+2 olduk doğumumu da orda yapicam ins çok iyi bı doktor
hatice3553 Em123 1 ay önce arkadaşımın doğumunu aysel hanım yaptırdı doktordan ve hastaneden çok memnun kaldı bende güler hanıma gidiyorum
Umaz Esma_Nur0 ben sağlık çalışanı olduğum için yüzde 15 sendika indirimim var o yüzden nst ile birlikte 530 veriyoruz şuan
Em123 ALPAYDIN hiç bir tahlili O hastanede yaptırmadım ben dışarda yaptırtıp bir daha ki geldiğimde getireceğimi söyledim doktorum da kabul etti. Hastaneyi sevmiyorum daha kapıdan girerken ticari bir atmosfer olduğu aşırı belli o yüzden daha fazla para ödemek istemiyorum. Doktorumu sevdiğim için mecbur muayenelere gidiyorum
Kubra_cal Ben riskli gebelik geçiriyorum. Selçuk tıpta Aybike pekin var muayenelerime oraya gidiyorum. İnşallah doğumum da onda sezaryen olacak.