2022ayti Kızlar, doktorum serklajlı olmamın normal doğuma engel olmadığını dedi. Yani son haftalarda bir problem olmazsa normal ola bileceğini dedi. Siz nasıl istiyorsunuz?
Hanife5728 2022ayti Merhaba cnm ben 2016 normal doğumla kızımı kucağıma aldım bu hamileliğimde ise 22 haftada acil serklaj oldum kısalma ve derin hunileşme vardı 36+ haftada dikişim alındı şuan 38+5 olduk normal doğumu bekliyoruz bir aksilik çıkmazsa bakalım darısı başınıza 🤲🏻
Gzo 2022ayti benm normal doğum travmam olduğu için sezeryanla istyordum ama doktorlar pek yanaşmıyor 🤦