twinboymama GULSE23 poposunu yaslıyor olabilir. rahatı bulup uyuduysa da tamam artık🫠 hareketlerinde sıkıntı yoksa dert etmeyin derim
GULSE23 Aynenkanka önceki zamanlara göre tabi daha az hareketli ama takip ediyorum hareketleri var tabi. Nst falan her şey normal sancım yok ama karnım hep sert bebek sürekli taş gibi toplanıyor ya
Ozlem77 GULSE23 eskiden düzeliyordu taş gibi yapınca şimdi bakıyorum düzelmiyor uzun süre kalıyor taş gibi yumuşuyor sonra yine aynı riskli gebeliğim var sezeryan olcam inşallah sorun çıkmaz ya
Aynenkanka GULSE23 bugün nst ye girdin mi girmediysen bi baktır derim haftan yakın benim de böyle olmuştu
GULSE23 Aynenkanka canım bugün girmedim şuan 38 +2 yim En son 37+6 iken girmiştim. Ama şuan sancım ağrım falan da yok bilemedim ya
Aynenkanka GULSE23 canım seni endişelendirmek istemem yani herkeste farklı olabiliyor ama benim böyle olduğunda nst de bebek nonreaktif göründü acil doğuma aldılar ki ertesi gün zaten planlı sezaryen olacaktım beklemedi doktor 1 gün önce doğurmuş oldum yani 38+1 de doğurcaktım 38 de doğurdum. Yine de bir nst çekil bence ne olur ne olmaz için rahat etsin. İnşallah sorun yoktur 🙏🙏
Ebru1995 Bende 31. Haftadayim inanılmaz sert karnım ve ağrı var bugün. Acaba bir sorun mu var yoksa normal mi?
MinelHaapy 39+2 karnım benim de aşırı sertleşiyor özellikle bebek hareket ederken ama ağrım falan yok ne gelen var ne giden gelmiyor
Nergiz1 Benimde oluyor 32. Haftamdayim. Poposunu yaslıyor sanki😀 geçiyor arada yapıyor haylaz oğluşum💙
GULSE23 twinboymama evet hareketlerinde sorun yok eskisi gibi fazla hareketli olmasa da hareketli yine de
_Damlamumci_16 Kızlar size bi sorum olucak 38+5 haftalığım ve şimdi altan bıçak saplanır gibi ağrım oluyor ve alta çok baskı yapıyor bebek hareketlide sürekli sertleşiyor ne nişanım geldi ne de suyum bu durumda olanlar bilgi verirmisiniz ne yapmam gerekiyor
Aylnnaky _Damlamumci_16 o yüzden ağrın olabilir yada enfeksiyon da batmaya sebep oluyor idrar tahlili yaptırabilirsiniz. Normal doğum istiyorsan doğumu ve açılmayı kolaylaştıran egzersizler hareketler var onları yapabilirsin işe yarıyor