Sibzaf merhaba ben 9 haftalık hamileyim 2 haftadir kafamı yastiktiktan kaldıramıyorum. Bulantifan evde yemek pismiyor benim adam sağolsun hiç zorlamaz yemek beklemez hep dışarıdan aldı yedi. Sadece meyve ve kraker yedim. Sizin gibi çok araştırdım çok çektim çünkü dünyam karardi resmen. Ben çözümü prilam ilacinda buldum doktorum yazdı 1 haftadır çok rahatım şükürler olsun. Günde iki kez içiyorum hiçbir şekilde zararı yok tamamen bitkisel ve gebelere özel bir ilaç. Kullanın derim. SGK ile alın parayla pahalı. Onun dışında ilaç yokken bulantıyı şuan dindirmek için zencefil bal karışımı, yeşil elma , bı litre suya 4-5 adet taze nane koyun suyun aroması değişsin onu için. Tuzlu kraker leblebi ve dişinizi fırçalayın oda iyi geliyor ayrıca şey de yapabilirsiniz bı çay kaşığı türk kahvesine yarım limon sıkıp birden tütün. Bol bol yoğurt yiyin . Tavsiyelerim budur denendi onaylandı .. geçmiş olsun Allah kurtarsın inşallah canım çok zor çünkü sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💕