Mine16 30+2 deyim kızlar son bir kaç haftadır mide yanması yaşıyorum. Yediğim birşeyden mi acaba yada ne yemem lazım iyi gelen birşey var mı?
Masalnesli Mine16 şöyle midemi yarıp açıp baksalar alev çıkar içimden o derece yanıyor 22+6 günlüğüz soğuk süt ve sodalarla idare ediyorum kendimi ejderha gbi hissediyorum alev topu atacam yakında 😂😂😂😂😂
Azrayavuz Kuzum valla hepsi bir zaman sonra bağışıklık kazanıyor ben 26 dan beri her gün ama her gün mide yanması çekiyorum artık bazo günler ağlıyorum hiçbir şey fayda etmiyor bana 36+0 😫😫
mine3444 Mine16 rennie dua diye bir şurup var doktor verdi çok iyi geldi. Onun haricinde iki yastıkla yat dedi. Elma da iyi geliyor.
Zeyzey055 Mine16 canim renni duo öneririm ilk gebeligim de kurtaricimdi ve baharatlı şekerli tatlı acı şeyler sakin tüketme dünden beri tatlıya dayanamadım yedim hala yanıyorum ilacım da yok düşün yani