Kızlar merhaba perşembe günü çatı muayenesi oldum çok az pembe leke geldi sonrasında kahverengi oldu 1 gün sürüp bitti ama çok azdı. Sonrasında düzenli ağrım sızım olmadı fakat dün gece uyurken makat tarafımda 4-5 dakıka kadar aşırı baskı hissettim sanki büyük tuvaletim varmış gibi 1 saat gecmeyen bel ağrım oldu sonrasında gecti, birde sürekli çişim varmış gibi hissediyorum ama tuvalete gidince az az geliyor bunlar doğum öncesi belirtiler mi normal mi sizce bilgilendirirseniz çok sevinirim:) 37+2 de yim bu arada