Kizlar meraba ben bundan iki yıl önce sezaryen oldum bebeğimi kaybettim şimdi 25 haftalık yine hamileyim kaygı hastalığım var bu seferde sürekli gebelik zehirlenmesi yasayacam korkusu var sizden ricam kaygı hastalığım için gebelik zehirlenmesi geçiren arkadaşlarım bizi aydinlatabilirmi