Entige
Hamilelik deneyimlerini paylaşmak sanırım daha kolay oluyor. Gebeler daha uzun cevaplar yazıyor. Ama bebek doğduktan sonra tabii anneler bebişle ilgilenip iş yapmaktan bir sıkıntı yaşamadıkça buraya pek bakamıyor, cevaplar da az geliyor diye düşünüyorum. Hastane yorumlarında da durum böyle genelde.
Cevapları merakla bekliyoruz ))