Ben de aynı konudan gelecek çarşamba doktora gidicem. Geçen hafta gittiğimde 7 haftalık olması gerekirken beş haftalık bile olmadığını kesesinin de düzgün olmadığı söylendi. On gün daha bekleyelim dedi doktorum öyle çaresizce bekliyorum.. Doktorum yat dinlen güzel beslen dedi, yapacak başka bir şey de var mı bilmiyorum. Geçmiş olsun umarım gelişimi düzgün olur sağlıkla kucağına alırsın bebeğini..