iremuzunkala Kızlar anlayanlar varsa lütfen bakabilir mi doktor sürekli erkek kız diyor bi kararda duramıyor
oznr3434 Grsost çok anladığım söylenemez.sizin ultrasonu gördğümde ilk erkek olarak düşündüm ama emin değilim
Grsost oznr3434 normal canım doktorlar da emin olamiyor :) nub teorisinden haberin olduğu icin sana sormak istedim. Çıkintinin yönüne gore mi tahminde bulundun
__mom1 Grsost bu düzlemde nub bakılmaz. Yatay düzlemde olması lazım. Genital çıkıntının omurgaya açısına bakılıyor.
Grsost __mom1 burada sanki ayakta duruyor gibi demi. Yatıyor olmasi lazim bebeğin anladığım kadarıyla. Ama çıkıntı belli oluyor yine de yönünü anlayamadim asagi mi yukari mi diye
Grsost __mom1 Nuba bakmak için bu uygun mu canım. 11+5 bu. Doktor nubtan bahsetmedi ama bacak arasına bakıp erkek gibi duruyor demişti buna.
Grsost oznr3434 anladım canım çıkintinin yonu her baktigimda farklı geliyor bana da. Bir bakiyorum yukarı duruyor bir de bakiyorum aşağı 🙂
__mom1 Grsost evet çıkıntı tüm bebeklerde var önemli olan nereye baktığı bu açıda belli olmuyor ama doktor yorum yapabilirdi yapmadı mı