Feyzanur09 bende gebeliğimin başında yapılan tam kan tahlilinde tiroid değerim 4,76 çıktı olması gereken ilk trimester en fazla 2,5 ikinci trimester en fazla 3müş. Daha sonra ultrasonla boynuma bakıldı nodül var mı diye kan aldılar antikor bir tane daha şey için unuttum. İlaca başladık en düşük dozla 25 mglık. Ondan sonra her ay kan vermen gerekiyor değerine bakılması için eğer yine yükselirse ilacın dozunu arttıyorlar. Benim 6 aydır 2 bucuk üstüne çıkmadı hala en düşük doz ilacı kullanıyorum. Çok önemli bebek için ilacını aksatmadan almayı ve her ay tahlil vermeyi ihmal etmemelisin