gakkoyengee ben gittim doktora 7 haftalıkken baya kötüydüm hep kötü bişey olacakmış gibi bi his vardı içimde,hep diken üstündeyim sanki, sebebini bilmediğim endişeye kapılıyorum ama ilk 12 hafta ilaç veremeyeceğini söyledi,sabredeceksin dedi zor oldu ama bir şekilde sabrettim ama iyice ilerledi hastalığım dün gece uykumdan uyandım,ortada bişey yok ama bir korku bir panik.kendiliğinden geçmiyo arkadaşlar doktora gidin gerekirse gebelikte kullanılabilen ilaçlardan kullanın.bem şimdi güzel bir psikolog arayışındayım oda işe yaramazsa ilaç kullanıcam.