Bende 30 haftadayım bazen kaburgalarıma vuruyor bazen kasıklarımda bişeyler hissediyorum ama benim bebeğim daha dönmedi yan yatıyordu o yüzden her yere arada vuruyor en son kontrolde birde sizde de oluyormu bazen çok az hissediyoeum tedirgin oluyorum artık çok fazla hissetmem gerekiyormuş gibi düşünüyorum burdaki yorumları görünce