Yusufemir-2023 zaten siz gitmek istemeseniz bile şuan yeni bir şey çıktı görev yaptığı ilde 2 senesi dolan herkes tercih yapmak zorunda. Bizim de Diyarbakırdayiz doğu görevin bitmesine 1 senemiz var ama 2 sene doldurduğumuz için zorunlu tercih yaptık. Yani siz dilekce vermeseniz de zorunlu tayin olabilirdi. Biz de burada kalmak istiyoruz ama bakalım ne olacağımız belli değil gidebiliriz de kalabiliriz de. Bir de batıda merkezi ve tatil yerler daha fazla sıkıntılı geçim açısından bakalım neler olacak. Batıda kaç sene kalınır en az bilmiyorum ama her ilin kendine göre görev süresi var diyordu eşim bazıları 3 bazıları 5 bazıları 8 e kadar gidebiliyormus. Ama en az 2 sene yapılıp tayin isteniyorsa bilemem onu tabi