Ozdbtl aynısını var dengi farklı üstte ki oyuncaklı ana kucagı bölümü yok sadece bizde bana baskasından geldi ama cok güzel yatak ben ilerleyen dönemde bu yataga alıstırmayı düşünüyorum büyük hevesle bekliyorum içi baya geniş rahat 2-3 yasına kadar kullanır misafir yegenim geldiğinde o yatıyor bu yatakta 3,5 yasında sağlam da bir şey alt açma yeri cok rahatlık bez ıslak mendil falan koyma yerleri de var biz kullanıyoruz🫶🏻joie
diğerini bilemem ama park yatak alıp ayrıyeten yatagınızın yanına ilk aylar koymaya kücük sallanır bir besik alsanız yeter adının ne diye geçtiğini unuttum ama odadan odaya tasımanıza da büyük kolaylık sonuçta sürekli yatak odasında kalamayacaksınız bazen sürekli sizinle olmak isteyecek o yüzden + bir kücük besik isinizi görür biz öyle yaptık 💕