Tubadzdg uyum olarak ikisinde alışamadım ahsen liya sanki daha uyumlu ece baş isim olur gibi ahsende sözcük olarak yakışmadı bence benimde aklımdan ahsen geçiyor ama alya koyduk tulum yaptırdık bi tulum içinde ömürlük isim diyorum vazgeçip Ahsenmi koysam