Dunyevi Kızlarınıza hangi ismi koydunuz yada koyacaksınız pişman olan varmı şu olmasada şu olsaymış diye anneler
HnfeShn Nr_avc3 yaa bende o ismi istiyorum öokda güzel anlamı var Kuran’da geçiyor gel gör ki eşim beğenmedi Ecmeli ama Vera hala aklımda başka isimde var tabi aklımda cinsiyet belli olsun da isme karar veririm😂
tubimom Dunyevi benim kızımın adı Eflin aslında kızıma adı çok yakıştı enerji olarak ana yanına da dini anlamlı bir isim koymak isterdim o yönden pişmanım
Fik Ben Nil düşünüyorum kuzu çok tatlı bir isim gibi %90 Nil 😃 çok kişi de kullanmıyor okullar Asel Lina ile dolacak 😅 farklı olsun dedim
Dunyevi Fik aynen asel bende koymadım alya istiyorum onlada dalga geçiyorlar ay napacağımı şaşırdım Nil de gayet kibar güzel
kayra21 Dunyevi Kızımın adı Kayra ilk duyanlar neden erkek ismi koydunuz diye soruyorlar çıldıracak gibi oluyorum size ne ya? Kayra unisex bi isim ama insalanlara anlatmak çok zor. Çok severek koydum adını şimdi yine hamileyim erkek olursa ismi Hamza olacak kız olursa henüz bi isim yok aklımızda ☺️
Dunyevi kayra21 Kayra bence kıza daha çok yakışıyor deniz gibi iki cinsiyete de olur yani banada bu bayram çok karıştılar Alya koymak istiyorum eski isimler unutulacakmıymışta falan filan
Busssra96 Minaesra Bende tek Alya mı koysam Alya Mina mı koysam çok kararsızım ikinci isimler pek söylemediği için