Arkadaşlar 6+6 şuan haftamız. 6+1 de bulantım başladı. Bana naz yapiyorsun diyen komşular var. Daha erkenmis bebek hareketlenmeden mide bulanmazmis. Benim mi bulantım erken başladı yoksa normal mi bilmiyorum ama sinir oluyorum nazdan kusuyorum sanki nazdan serum yemeye gidiyorum. Ağzı olan konuşuyor