Prilam sayesinde kusmalar bitti, bulantı hafif devam ediyor. Çok halsizim sürekli uyumak istiyorum. Kasıklarda hafif batmalar var. Düşük tehdidi vardı rahimde ki kanama alanı yeni yeni küçülüyor 🙏 bugün akıntım da hafif lekelenme gördüm yine 😒 doktorum ağrın yoksa korkma dedi. Şu an mide yanması ile uğraşıyorum. Birazdan progestan, prilam ve magnezyum alıp uyuyacağım. 10+4 ❤