Ilahem evet anneliğimiz gayet yerinde en azından sizin gibi 47 günlük bebeğe şekeri dayamıyoruz. Madem hemşireler verin dedi niye buraya gelip koşa koşa post açtınız ? Akıl var mantık var bebeğe şekerli su verilirmi hiç mi bişeyleri araştırırak tecrübe edinmediniz. Ayrıca her mamadan sonra 1 çay kaşığı bebeğe su verilir anne sütü alan bebeklerde 6. Ay dan sonra verilir şimdi hemen tecbobosozom diyeceksiniz ama kusura bakmayın kimse annesinin karnında ögrenmiyor bebek bakmayı ama az mantık gerekiyor. Elinizde telefon yazın nete bakın günah el kadar sabiye şekeri dayamayın bide tükürüyor su verince demişsiniz ama 45 günlük bebek tükürmeyi ne bilsin 50 günlükkende koşuyor dersiniz.