Ilahem şu an sağlıklı olmaları ilerde yetişkin oldukları zaman da sağlıklı olacakları anlamına gelmiyor. Bizler ve bizden önceki nesillerde bişey olmaz denilerek büyütüldük. Ama büyük çoğunluğumuzda belirli hastalıklar var. Küçücük çocuğa şeker verilir mi ? Tanıdığınız var verdi bişey olmadı diyip bunu da savunuyorsanız sormayın o halde sizde verin. 47 günlük bebeğe şekerli su içirmek, sırf kendi rahatınız için emziği tutsun diye reçele batırıp çocuğa vermek bunlar kusura bakmayın ama korkunç şeyler. Bu da bir istis.mar bana kalırsa. Çok üzücü kusura bakmayın