adn111 Kızlar bugün ilk defa iç çamaşırımda sarı sümüksü akıntı gördüm ama Nişan mıdır değil midir bilmiyorum ilk gebelik olduğu için .burda okuduğum yazılarda pembemsi yada hafif kanlı olması lazjm vs diyordu
nur34_ adn111 valla kuzum sali gunu 40 oluyoruz asiri derecede bi akintim var sari yesil karisik baya civiklasti iyice ama nisan kan vs yok ☹️
Zumra_elif61 adn111 sarı sümüksa ise enfeksiyonda olabilir dr a git bi baksın sülük gibi bişey nişan rengi de sülük rengi
ikibebeliannee adn111 yanlış bilmiyorsam rahim ağzı yumuşadıkça o akıntı çoğalıyor benim ilk hamileliğimde 35 civarı başlamıştı şimdi daha erken başladı 35 haftalığım ben de iç çamaşır yetiştiremiyorum 🫠
alpdaghan12 nur34_ benimde böyle gelmişti ilk başta sonradan akıntıyla beraber hafif olmuştu kanamam. Sonrada zaten hemen sancım başladı :)
elifk22_ Nişan sarı sümüksü sıvı şeklinde değilde 10cmlik bir sıvı akıntısı oluyo bu da su gibi oluyo diye biliyorum ama doktoruna bir danış yine en iyi bilgi onda sonuçta
adn111 nur34_ benimde aynı şekilde sancim var bebek baş gelişli olduğu için rahim ağzına baskı yapıyormuş seninkide doğum yaklaştığı için demekki kuzum bide bebegin erkek mi erkek bebekleri haftasını doldurur diyorlar genelde
nidacyln Benim de bu ara aynı akıntıdan geliyor bazen de su gibi bir haftadır ama başka bir belirti yok 34teyiz bizee
adn111 nidacyln benim bel ağrım çok oluyor bide regl sancısı gibi gelip gidiyor onun dışında bisey yok acaba mantar mi oldu diye düşünüyorum
nur34_ adn111 bnce hic alakasi yok cinsiytle kuzum bebege bagli tamamen kizim olucak ama 38 de gelenide gordum 41 de gelenide
adn111 Zumra_elif61 bende onu düşündüm tahlil vereyim enfeksiyon erken doğumu tetikliyor demişti doktorum çünkü
nidacyln ikibebeliannee ay işte benim de öyle günlük pet tercih etmiyorum ama çamaşır da yetişmiyor çok rahatsız oluyorum günde acaba kaç kez değiştiriyorum çok dikkat ediyorum aslında inşallah enfeksiyon değildir