Kızlar 27 günlüğüz 2 gündür kaka yapmıyor ya normal mi acaba, çişli bezi var dolduruyo yani beze ama kaka yok acaba doymuyor mu diyorum doymasa uyumaz. Bir haftadır meme problemi yaşıyoruz bazen iyi emiyor bazen emmiyor emzik biberon gibi çekiyor memeyi haliyle süt gelmiyor, doymayınca uyumuyor sürekli emmek istiyor, memeyi unutmasın diye emzirme ve laktasyon bölümününde yardımıyla eds sistemiyle besliyoruz, mama verirken içine ip gibi lastik aparat sokuyoruz bi ucu biberonda bi ucu ağzında günlük en fazla 60 ml mama içiyor yani ona rağmen kaka yok sıkıntı mı acaba