momshe Kızlar ben 12.haftada folik bırakılacak sanıyordum ama doktorum previt positive’ye devam etmemi söyledi. Bir de akşamları içmem için fertamir verdi. Gün aşırı içmem için de omega Efor verdi. Sizler de bunları bu haftalarda kullandınız mı? 🌸
Mrvmrv-- momshe 3 ay folik asit kullandım sonra ocean mumy verdi ve d vitamini (ocean mumye emzirme süresinde de devam edicekmisim)6. Aydan beridir de kan ilacı kullanıyorum ona da devam edicekmisim şuan 38 haftalık