Kızlar iyi bayramlar
Kendimi de yormadım ama 2 hafta önce doktor erken dogum riskin bie sıkıntın yok dedi ozaman gittiğimde de alt bolgeöde agrı hissediyordum kemigimde yani yürürken galan agrı oluyor kemigim acıyo bir de bebegin oldugu taraf karnım cabuk cıktı 13 haftalığım bebegin oldugu yer agrıyor sizde de oluyor mu noemal mi bu durum