merhabalar hanimlar ben 37+2 günlük hamileyim 2 gun once doktorum plesentan bir tık erken yaşlanmayavbaslamis ama bebeğin kan akışı normal dedi hareketleri yavaslarsa kanama suyun gelmesi durumunda haber ver dedi bende 2 gündür evham yapmaya basladim sanki hareketleri mi yavasladi acaba bisey mi var demeye basladim bebegin hareketlerinin yavasladigini nasil anlarim tesekkur ederim simdiden