Herkese iyi bayramlar kızlarrr
Şimdi eşimin köyünde olmamiz ve aşiri bayram ziyaretine maruz kaldigim bu 2 gunde, duydugum bir seyi sizlere de sormak istedim, baska duyan var mi diye😃
40 günlük süreçte, bebişi her emzirmeden önce normal abdest almak lazimmiş, yani 2 saatte bi emzirsen günde 12 kere haldır şaldır abdest alcakmissin, yani doğrulugundan emin olmamakla birlikte ben yapmayi dusunmuyorum😄 Tamam müslümanız ama her şeyin bu kadar zorlaştirilmasina aşiri ayar oluyorum