Ozlemmisss Kızlar İçim laktozsuz süt alıyorum ama bu aralar çok tatlı şekerli gelmeye başladı. Sizin kullandığınız memnun kaldıgınız marka nedir?
Meribiri1 Ozlemmisss ben sütaş light süt içiyorum pembe kutulu, diyetisyen tavsiye etmişti aylardır vazgeçemediğim
Merve_vrl Canım merhaba, normal bir laktozsuz süt istersen migrosunkini alabilirsin. Ben o şeker tadı gelmediği için 1 kez kullandım bir daha da almamıştım mesela. Ben #İçim kullanıyorum,en tadı yerinde olanı o geliyor bana çünkü 😂