benim dişetlerim resmen dişlerimin arasına yürüdü şişip dokununca bile kanıyo fırca ağrıtıyodu çok sensodyn diş fırcası aldım migrosta var 2li 17 tl ydi ekstra yumuşak kılları var dişetlerine bastırmadan fırcalıyorum biraz toparladı macunumu da değiştiricem müsait bi zamanda colgate dn sensodyne döncem