3 gün önce çatı muayenesi oldum parmak ucu kadar açıklık var dedi yarım cm felan oluyor sanırım. İlk defa olduğum iÇin nasıl olmadı gerektiğini bilmiyorum o yüzden sormak istedim. İki parmağını içimde iki defa felan çevirdi normalde böyle mi oluyor yoksa hani bazı doktorlar uyarıyor yA uyarma felan mı yaptı