aysgldlrl67 Maviii arkadaşıma özel hastanede çatı muayenesi yapılmadan normal doğuma aldılar. Çatısı müsait değilmiş bebegi vakumla çekmişler 🙄🙄🙄
Sakaryali54 sudamlasi bnm doktorm az kalsn yapicakti ama istemedim israrla Sezeryani bu yuzden istiyorm dedm.
Sakaryali54 sudamlasi hem evet hmde suyumuz fazla bebegi riske atmak istemiyorm su yutma riski ve kanama riski vr dedi doktor.su da sinirdayms son ana kdr kalmaz zaten dedi.37yo gorsek alicak.zaten suan icimde horon tepiyo resmen kasiklarmi mahvetti agridan
aysgldlrl67 mhtp18 yok doğuma para vermemek için açıkcası 😂 bi kere de devlete çıkayım muayeneye dedim.doktordan çok memnun kaldim. Cok ilgiliydi. 😊😊 tabi aksi durumda para ön planda olmayacak gerekirse özel de yaparım. Ama özeller de dört dörtlük değil ki. Yine aynı şekilde daha yakın zaman da başka arkadasm özelde gece tuvalette doğurdu kendisi.nöbetci doktor ve ebe yokmus
Acuka mhtp18 özele gittiğim halde yapmadı bende cok merak ediyorum 40 da yapıcam dedi yarın 40 olucaz bakakm yarın bakıcak mı
mhtp18 aysgldlrl67 önemli olan senin ıcınden nasıl geldıgı sonucta ben de devletin dogum politikasını cok iyi buluyorum sadece alıskanlık özelde baslayınca devam ediyorsun 😊 bak kadın kendi dogurmus nasip kısmet iste 😂
Kbrmrt mhtp18 Canım bakmalıydı aslında önlem amaçlı. İnşallah çatın geniştir de normal doğum yaparsın. Benimde bebeğim aynı kiloda. Beni de 40+5’e kadar beklicekler. Ama suni sancıyla başlatmak için, rahimde yumuşama ve açılma olması lazım diye biliyorum.
mhtp18 Kbrmrt bilemiyorum henuz bir sey demedi belki sancı anında bakar bazıları da ultrasonda gördüğünü söylüyor yarın randevumuz var bakalım ne diyecek 🤔