Denizkizi mhtp18 her doktor sık sık yapmıyor cok ıyı ısıme gelıyor😂😂 Benım doktorum 39+1 de bakıcak ..
Maviii devlet hastanesinde misiniz? çatı neye göre yapılıyor acaba, sancıya göre mi ağrıya göre mi? neye göre acaba
mhtp18 Oznurdeniz 30.hafta dönmüştü bas asagı her sey iyi çok sükür en son muayenede kilosu 3400 4 kiloya kadar bekleriz senın boyun uzun dogurursun dedi 😂 40 + 4 de fılan suni sancı durumunu konuşuruz dedi
sudamlasi Maviii çatı muayenesi olmadan doğuma karar verilemez ki🤷🏻eğer başından beri sezeryan oluncaksa o zaman çatı muayenesi yapılmıyo örn:ben😂
mhtp18 Maviii ben de hıc demedim yapmayacak mısınız diye sanırım bu durum hosuma gitti 😊 ama yine de 36.hafta bile yapan doktorları duyunca bı sasırdım
sudamlasi mhtp18 özeller genelde 37-38 gibi yapıyo aslında kontrolde doktoruna sorsan daha iyi olur yapmış olması lazımdı. Sadece devlet hastaneleri son ana bırakıyo
Maviii sudamlasi burada yine bir postta okumuştum, doktoru demiş ki her kadın normal doğum için meyillidir, o yüzden çatı muayenesi yapmayacağım 😂 o yüzden dedim kimisi yapmıyor diye 😊
Sakaryali54 sudamlasi bnm doktorm az kalsn yapicakti ama istemedim israrla Sezeryani bu yuzden istiyorm dedm.
Kbrmrt mhtp18 Canım bakmalıydı aslında önlem amaçlı. İnşallah çatın geniştir de normal doğum yaparsın. Benimde bebeğim aynı kiloda. Beni de 40+5’e kadar beklicekler. Ama suni sancıyla başlatmak için, rahimde yumuşama ve açılma olması lazım diye biliyorum.
aysgldlrl67 Maviii arkadaşıma özel hastanede çatı muayenesi yapılmadan normal doğuma aldılar. Çatısı müsait değilmiş bebegi vakumla çekmişler 🙄🙄🙄
mhtp18 Denizkizi belki benım de dıger gıttıgımde söyler bilemiyorum erken yapılması sacma bence 38 den sonra olmalı diye dusunuyorum
mhtp18 sudamlasi catı muayenesinden degıl de bakıpta catı dar deyip normal dogum sansını kaybetmekten korkarım 😔
sudamlasi mhtp18 😮maşallah. Ama sen yine de sor Dr una o yapmasa bile doğum anında sürekli açıklığa bakıyolar kaçış yok😂