Ben kahverengi akıntı yaşadım 8. Hafta falandı kanamam olmadı ama kahverengi akıntı kısa sürdüğü için hemen doktora gitmedim birkaç gün sonra randevum vardı doktora söylediğimde progestana devam et demişti bi sorun yoktu bebeğimde birdaha da olmadı çok şükür