Aynı şeyi bende yaşayıp doktora gitmiştim koşarak
Hiç hissetmiyo değildim ama aşırı cılız ve aralıklıydı emin olamıyodum bebek hareketi olup olmadığından
Doktor sırtını dönmüş o yüzgüçsüz hissediyorsun demişti
Bi kaç gün sonra tekrar güçlenmişti
Korkmayın