Nurrrrrr42 Merhaba anne adayları ben tek yumurta ayrı su kesesi tek plasenta ikiz oğlanlarımı bekliyorum 16+2 deyim fakat bir haftadır pek büyümelerini hissedemiyorum sizce bu durum normal mı??
YigitHazal Nurrrrrr42 merhaba bende tek yumurta ikizlerine hamileyim şuan 10+4. Cinsiyeti kaçıncı haftada öğrendiniz?
twinboymama Nurrrrrr42 büyümelerini hissetmek nasıl oluyor anlayamadım. nasıl hissedeceksiniz ki büyüdüklerini
Meltemgunes Normal bence benim de ikiz 14+2 deyim 2 haftada bir doktora gidiyorum yakın takipteyiz ilk 1 hafta rahat geçiyor 2. hafta bitmiyor ağrı sızım olmasa bile takılacak bişey buluyorum sanki bir sorun varmış gibi gidiyorum herşey yolun da 😂😂