umut123_ ben 6+4 de kalp atışlarını ultrasonda gördüm ama doktorum bebek çok rahatsız olur bir sonraki kontrolde dinleyelim dedi ben de gördüğüm için kabul ettim. Sonraki kontrolüm 10+5 di hem bebeğimin artık bebek şekline geldiğini, hareket ettiğini, ense kalınlığını, kalp sesini hepsini gördük duyduk çok şükür 🥹 eğer bebeğinizi ve kalp atışlarını görürseniz dinlemek için biraz daha bekleyin derim 😌 beta değeriniz çok iyi bu arada