istkizannesi bizde 5 kız kardeşiz.. ilk bebegim kız, şimdi 2. Miniğim geliyor Rabbim bide erkek bebek nasip etti, hayırlısıyla. Tek çocuk düşünmüyorsunuzdur sanırım. İkisinden de yok, eli ayağı sağlıkla dünyaya gelsin, sonrası bide oğlun olur. Kızımı kimselere değişmem, o benim ilk gözagrım, ilk heyecanım. Allah korusun saglıgına dua et, zaten bi süre sonra alışacaksın. Hele onu gördüğünde biraz büyüdüğünde, böylr düşündüğün icin kendinden utanacaksın