Birmelekbinsukurabbime Arkadaşlar merhaba 33 haftalık hamileyim ben emin olamamistim ama eşimde farketti karnın asagaya düşmüş dedi sizce bu erken doğum belirtisi midir erken düşmesi sizce normal mi
ZKaranfil Birmelekbinsukurabbime benimde bir haftadır düştü 37.haftaya yeni girdik bakalım ne zaman gelecek 🐣
Birmelekbinsukurabbime yagmurr_ çok erken değil mi erkenden düşmesi afedersinz otururken bildiğin alt tarafında haraket ediyor