Ilahem Mrhabba anneler.nasilsiniz?beni sorarsaniz kotuyum.😪47 gunluk bebeyim var surekli miz mizlaniyor.qazi cikmis alti temiz karni tok.kulagi agrimiyor hatta idrarini yapamiyor diye sunnetde yaptirdik.ama yine susmuyor.surekli agliyor ne yapsam susar?
Tbayram Ilahem benim kızımda 26 günlük ama dediğiniz gibi bütün ihtiyaçlarını karşılamış olsakta bazen uykuya dalarken bile zorlanıyor, ağlıyor. Uykuda da hep sesler çıkartıp tam dalamıyor gibi. Eşimle bende uykusuzluk ve zaman zaman olan gerginliklerle süreçe alışmaya çalışıyoruz. Ama birde bebeğiniz açısından bakarsak o komple dünyaya alışmaya çalışıyor. Zorda olsa sabırlı olmak zorundayız💖
Sulte Ilahem sancisi olabilir uyumadan bi dus aldirip yatirin rahatlar belki kolik olabilir bi saglik ocagina ebesine gosterin oglum oyleydi gazi ciktigi halde agliyordu 3 ay surdu kolikti 4. Aydan sonra rahatladm inan
Karbeyazi25 Ilahem bebege su vermezsen elbet ağlar hem mama ver hem su verme yazık valla su ver o çocuğa suu
Deniztrn Sling ile bebeği üzerinize sarmayı denediniz mi? Kendini güvende hissedemiyo olabilir, sling rahatlatır.. veya yaylı beşik, aşağı yukarı sallanma bebekleri çok sakinleştirir.. biz bu yöntemlerle çok rahatlamıştık..
Ilahem Deniztrn kundak yapmakmi diyosunuz?.kunadlayinca deliriyor.eli ayagi durmuyor bi yerde.sadece soyununca sakinlesiyor bezle kalmak istiyor.oylede soguk alir diye korkuyorum.
Ilahem Sulte 47 gunde 12 kez doktora goturdum.doktorun yanina catinca uyuyor😀3 tane farkli farki kaz damlasi kullaniyorum ayni gunde.No Colik isimli bi ilac verdi doktor.ama yok banamisin demiyor cocuk.
Sulte Ilahem valla benim oglumu anlattin ayni boyleydi hastaneden cikinca susuyirdu hatta gobek bagini hastanenin dibine gomdum 😂😂😂😂cok seviyo diye
Ilahem Birde arkadaslar emiziye nasil alistira bilirim?.eltimin 2 cocugu var emiziyi miknatis gibi cekiyor uzakdan agizlari.benimki ogruyor.recele falan batirmak istemiyor.