Meraba arkadaşlar 31 haftalık hamileyim tetanoz açısı için sağlık ocağına başvurdum elimizde yok dendi daha sonrası Hatay’da ki yasadığım depremden dolayı Ankara’ya gelmek zorunda kaldım aşı olamadım sezaryen doğum düşünüyorum buradaki doktorum bulup olmam gerektiğini söylüyor fakat burda ki sağlık ocaklarıda elinde olmadığını söylüyor sizce ne yapmalıyım hem bulamıyorum hem yaptırma zorunluluğum varmış gibi korkuyorum bişey olmasından olan veya olmayanlar fikir verebilir mi?