ceyceyy3 YaseminBatrk evet ilk bebiş, geçen yıl boş gebelik geçirmiştim kürtaj olmak zorunda kalmıştım. Şimdi herşey yolunda çok şükür 🤲🥰 senin ilk mii 🌸
Tanembebek5 dilos011 benim de 41 kaldı ama sezeryan düşündüğüm için 10 15 gün erken olabilir dedi doktorum. Geçen hafta ben de 49 dum ama doktorum gün vermedi. Siz mi sordunuz doktor mu kararlaştırdı?
dilos011 Tanembebek5 ben sordum doktoruma mesafemiz uzak sürekli gidip geleceğim bi yer değildi hersey de yolunda Olunca çok şükür gun verin o zaman görüşelim hocam dedim kırmadı sagolsun tam 38 olunca alacak doktorumuz insallah
Tanembebek5 dilos011 anladım canım sağlıkla gelsin inşallah evlatlarımız 🙏🌸 ben de pazartesi 34+2 oluyorum. Bebiş biraz iri olduğu için erken doğum olabilir dedi sorucam bakalım herhangi bir gün vericek mi 🙏