Kızlar tatil için anneme gitmiştim. Kalp atışını duymak için oradaki bir hastaneden randevu aldım. Doktor dedi ki. Bir tane doktor çıktı dedi ki ben 12. , 13. Haftalara gelmeden kesenin durumundan cinsiyet tahmini yapıyorum. Anlattı vs. Bende şuan onun anlatımına göre sana cinsiyeti söyleyeceğim kızın olacak dedi. Şok oldum böyle bir doktorla karşılaşan var mı🤣