dml33 Burcum32 12de goremedik bizde 14. Hafta gel ogreniriz dedi banada doktorm bilmiyorm kesin olmasa demezdi diye dusunuyorm bilmiyorm persembe gunu bakcZ artik
ozgyrs Benımde 12+3 doktor erkek dedi :) Kızlar koku hassasiyetiniz nasıl mutfaga giremiyorumm dayanamıyorum ağlıyorum artık böyle bir koku yok bu böylemi devam edecek 😭 Aysenur27 dml33 Tgbatem Hazal2323 Burcum32
Tgbatem 12. Haftada perinatolog erkek olabilir dedi 14 te yani ctesi kendi dr um kız olabilir dedi yarın yine gidicem bakalım görünür inşallah😊
Tubabora Arkadaşlar zaten doktorlar en başından bebeğin kemik yapısından anlıyorlar bazı ailelerin cinsiyet ayrımı yapabildikleri için netleşen kadar yüzdelik payı veriyorlar benim doktorum böyle anlattı eli ayağı düzgün oldun hayırlı evlat olsun kazasız belasız alırsınız inşallah kucağınıza🙏🏻😍❤️
SevincAtk 12+5 olduk bizde bikaç gün önce gittiğimizde biz erken diye sormamıştık ama doktorumuz bir anda biraz erken net konuşmak için ama %51 erkek dedi tabi 2 haftaya netlesir degisedebilir dedi 🙏🏻🤰erkek de olsa kız da olsa benim canımın parçası oyüzden hiç mühim değil cinsiyet 😇😇🤰🙏🏻Heyecanla bekliyorum ona kavusmayı 🤰🐣❤️
dml33 ozgyrs ben giriyorum cok sukur mutfaga koku hassasiyeti bazi seylere var parfum falan agir geliyo sadece
Hamcey Benimde 12 haftalık dün doktorum ikizlerimden birine %100 kız dedi diğeri göstermedi kendini 🙈🙈🙈
Sevdali Bi bana söylemedi galiba hiç bişey iki testde 12 haftaydık ama göremedi erken deyip durdu ağlicam sinirden herkes erkenden öğreniyor :(( başka doktoramı gitsem veya devlet hastne gitsem söylerlermi acaba
SevincAtk Sevdali devlet hiç söylemiyomuş canım bence azcık daha sabret suan kac haftalıksın bence her an ögrenebilirsin 😇🙏🏻
Sevdali SevincAtk 13 hafta olduk ama günler geçmiyor sanki doktor sadece bi çıkıntı var gibi ama bişey diyemiyorum dedi bildiğin bacak bacak üstüne atmış yatıyordu 🙂