ardenmommy bizde Kasım’da dünyaya gelicez inşallah çoğunlukla ilk zamanları evde geçiririz diye düşünüyorum o yüzden genel anlamda uzun kollu tulumlar hastane çıkışları aldım iç zıbınlarını uzun kollu alıcam fakat şu an bu mevsimde bulamadım e bebekte vs kışa doğru bakacağım polar battaniye olmalı birde peluş bi tulum almayı düşünüyorum hastaneden çıkarken giydirmek için eve gelene kadar soğuktan korunması için ama tecrübeli annelerden de bilgi aktarımı olursa çok mutlu oluruz