Eceustun 36+2 de doğdu oğlum, ilk kızımda SMA kullanmıştık çok memnunduk 5 yıl önce, oğlumda da onla başladık ama kakasını 2 günde bir ve top şeklinde yaptı hep ve poposu kızarmıştı. Hipp combiotic aldım şimdi ilk kutu bitmek üzere çok iyi düzene girdi hem kakası hem gazı